Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Τζιμπουρ:Δεν ηθελα Παο!

Ο Rafik Djebbour πήρε θέση για τα όσα υποστήριξε ο μάνατζέρ του νωρίτερα το απόγευμα της Παρασκευής (21/1). Σε δηλώσεις του στον «NovaΣΠΟΡ fm» ανέφερε ότι ο κ. Λυπημένος είχε έρθει σε συμφωνία με τον Παναθηναϊκό, παραδέχθηκε ότι είχε πρόταση από τη Γερμανία, αλλά τον κέρδισε ο τρόπος με τον οποίο τον προσέγγισε ο Βαγγέλης Μαρινάκης και για αυτό προτίμησε τον Ολυμπιακό, ενώ τόνισε ότι ο κ. Αδαμίδης προσπάθησε να του καταστρέψει την καριέρα!


«Τα χρήματα μπορούν να αλλάξουν τον άνθρωπο, αλλά όχι εμένα. Ο πρώην μάνατζέρ μου ήθελε να πάω στον Παναθηναϊκό. Δεν είχα άλλη πρόταση. Ο κ. Λυπημένος ήξερε ότι αν παρέμενα στην ΑΕΚ, η ομάδα θα δυσκολευόταν να με πληρώσει. Μετά την ΑΕΚ ήθελα να πάω στο εξωτερικό. Δεν μίλησα ούτε με τον Ολυμπιακό, ούτε με τον Παναθηναϊκό. Προτεραιότητά μου ήταν να πάω στο εξωτερικό, να γνωρίσω νέα μέρη», ανέφερε αρχικά ο Αλγερινός και συμπλήρωσε: «Πριν πάω στη Γερμανία μου τηλεφώνησε ο κ. Μαρινάκης και μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε. Του είπα ότι θα πάω πρώτα στη Γερμανία, να συζητήσω με τους ανθρώπους μίας ομάδας. Μου έδειξε μεγάλο σεβασμό ο κ. Μαρινάκης, που κράτησε το λόγο του, σε αντίθεση με τον κ. Αδαμίδη, και του είπα ότι όταν γυρίσω, θα εξετάσω την πρότασή του». Για τους λόγους για τους οποίους προτίμησε τον Ολυμπιακό, ο «τρομοκράτης» υπογράμμισε: «Προτίμησα τον Ολυμπιακό λόγω της συμπεριφοράς του προέδρου, παρότι ο μάνατζέρ μου με έβαλε σε ένα παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Δεν με νοιάζουν τα χρήματα. Σήμερα μίλησα και με τον κ. Valverde και με ικανοποίησαν αυτά που μου είπε».



Για τον πρόεδρο της ΑΕΚ, Σταύρο Αδαμίδη, είχε να πει: «Όσο για τον κ. Αδαμίδη, δεν μπορούσε να μου δώσει αυτά που μου είχε υποσχεθεί. Προσπάθησε να καταστρέψει την καριέρα μου αυτός ο άνθρωπος. Και την εικόνα μου, ώστε να μην πάω, ούτε σε ομάδα της Ελλάδας, ούτε σε ομάδα του εξωτερικού. Σε αντίθεση με τον κ. Μαρινάκη, που μου μίλησε όμορφα και έδειξε ότι αναγνωρίζει την αξία μου. Θέλω να γυρίσω σελίδα στην καριέρα μου και να αφοσιωθώ στον Ολυμπιακό. Δεν ένιωθα καλά στην ΑΕΚ λόγω του Αδαμίδη».


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More