Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ποδηλάτης κάτω από φορτηγό!

Τον χάρο με τα μάτια του ήδη ο Κροάτης ποδηλάτης, Ρόμπερτ Κισερλόφσκι που βρέθηκε κατά την διάρκεια του 7ου ετάπ στον ποδηλατικό αγώνα Παρίσι-Νίκαια κάτω από ένα φορτηγό!

Ο 24χρονος αθλητής έχασε την ισορροπία του με συνέπεια να συγκρουστεί με το σταθμευμένο φορτηγό!

Είναι χαρακτηριστικό πως ούτε η τηλεοπτική κάμερα δεν πρόλαβε να απαθανατίσει το ευτράπελο περιστατικό.







Ο Κισερλόφσκι διεκομίσθη σε νοσοκομείο δίχως ευτυχώς ο τραυματισμός του να αποδειχθεί σοβαρός. Έτσι έπειτα από μία μέρα πήρε εξιτήριο και επέστρεψε στο σπίτι του στη Ριέκα.

"Ευτυχώς δεν υπάρχει κάποιο κάταγμα, όμως έπρεπε να κάνω οχτώ ράμματα. Νιώθω σε όλο μου το σώμα πόνο. Δεν ήταν καλή εμπειρία.

Ποτέ δεν έχω αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο. Φοβόμουν τόσο πολύ σε σημείο που δεν θυμόμουν που βρισκόμουν. Έπειτα από μισή ώρα κατάλαβα πως ήμουν κάπου στη Γαλλία" τόνισε ο άτυχος ποδηλάτης για να συμπληρώσει:

"Δεν είχα αναπτύξει ταχύτητα, όμως ο άνεμος με παρέσυρε στην κατεύθυνση όπου βρισκόταν το φορτηγό. Έχασα τον έλεγχο και μόλις είδα το φορτηγό είπα:

'Θεέ μου! Αυτό δεν είναι καλό, θα χτυπήσω'. Ακόμη δεν έχω συνειδητοποιήσει τι ταχύτητα είχα πιάσει άθελα μου. Το μόνο που θέλω τώρα είναι να ξεκουραστώ σπίτι μου".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More