Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Αποσύρεται (περίπου) ο Miyamoto!

O Shigeru Miyamoto, ο θρυλικός δημιουργός των Zelda, Mario, Donkey Kong και πολλών άλλων εκ των σπουδαίων franchises της Nintendo, πήρε την απόφαση να παραιτηθεί από τη θέση που κατείχε στην εταιρεία, προκειμένου να ασχοληθεί με μικρότερα projects!

«Στο γραφείο έλεγα εδώ και καιρό ότι θα σταματήσω. Δεν εννοούσα ότι θα αποσυρθώ από το game development γενικά βέβαια αλλά από τη θέση μου επί του παρόντος. Θέλω να ξαναζήσω τα πρώτα στάδια του game development, ίσως δουλεύοντας σε κάποιο μικρό project με νέους δημιουργούς ή κάτι που να μπορώ να φτιάξω ο ίδιος, κάτι μικρό», είπε στο Wired ο 59χρονος Miyamoto. «Δεν προτίθεμαι να ξεκινήσω κάτι που θα έχει βάθος χρόνου μια πενταετία», πρόσθεσε.


Όσο για την κατάσταση που αφήνει πίσω του (σκοπεύει να υλοποιήσει τα σχέδιά του εντός του 2012); Ο ίδιος δεν ανησυχεί. «Αν δεν ανακοινώσω την απόσυρσή μου, δεν θα είμαι σε θέση να εκπαιδεύσω τους νέους δημιουργούς. Από τη θέση που βρίσκομαι οι νεότεροι σχεδόν πάντα ακούν τις ιδέες μου, ωστόσο έχω την ανάγκη να βρεθώ ανάμεσα σε ανθρώπους που μεγαλώνουν γρηγορότερα απ’ ότι σήμερα», έκλεισε την τοποθέτησή του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More