Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Οι 10 αλήθειες της Πρωταπριλιάς

Η πρώτη μέρα του Απριλίου είναι η καλύτερη ευκαιρία να πούμε την... αλήθεια. Το Ανωνυμο blog κάνει τη διαφορά και παρουσιάζει τα "ψέματα" που μπορούμε να αραδιάσουμε σήμερα χωρίς να φοβόμαστε τις επιπτώσεις.

Την Πρωταπριλιά λέμε ψέματα. Κάνουμε και μας κάνουν φάρσες, στο σχολείο γυρνούσαμε τα θρανία να κοιτάνε στον τοίχο και αλλάζαμε τάξεις με τα διπλανά τμήματα. Για κάποιο λόγο όλα αυτά τα θεωρούσαμε αστεία και πρωτότυπα.



Οι καθηγητές, όμως, πάντα το ξέρανε, το περιμένανε και κάθε 1η Απριλίου οπλίζονταν με θάρρος και υπομονή για να αντιμετωπίσουν τις ετήσιες βλακείες μας. Τώρα, μεγαλώσαμε και τα «αστεία» που μπορούμε να κάνουμε λιγοστεύουν και μας αφήνουν με ψεύτικες ειδήσεις στα πρωτοσέλιδα εφημερίδων. Αναμενόμενο, όπως και οι πινέζες στην καρέκλα του καθηγητή…

Δεν τα αλλάζω με τίποτα (;)

Ταξιδέψατε στα μαθητικά τα χρόνια που λέει κι η Αννούλα; Ωραία, μετά από αυτήν την αναδρομή στα παιδικάτα μας και σας, μπορούμε να φερθούμε σαν ώριμοι ενήλικες. Και τι κάνει ένας ώριμος ενήλικας; Λέει ψέματα ανεξαρτήτου ημερομηνίας.

Ψέματα για την ηλικία, ψέματα στις γκόμενες, στους γονείς, στο τσαντισμένο αφεντικό που ρωτάει γιατί άργησε. Η Πρωταπριλιά είναι ίσως η μοναδική ευκαιρία που έχουμε για να πούμε την αλήθεια. Την αλήθεια αυτή που αν την έλεγες άλλη μέρα, θα σου ερχόταν το τακούνι κατακούτελα και η απόλυση με κούριερ- συστημένο- στο σπίτι σου.

Viva la Protaprilia

Δες το σαν την ευκαιρία να πεις επιτέλους όλα αυτά που σε «τρώνε», όλα αυτά που σου τη σπάνε χωρίς φόβο και πάθος. Θα σου φύγουν από μέσα σου, θα ξαλαφρώσεις και έχεις και την μάσκα της Πρωταπριλιάς για καμουφλάζ. Α, εγώ την αλήθεια την είπα, τώρα αν εσύ δεν το πιστεύεις…

Έχεις, λοιπόν, την άδεια της ημέρας να ξεφουρνίσεις τα εξής:

1. Στη γκόμενα ότι έχει γίνει σαν φορτηγό (Εγώ μωρό μου εγώ; Εγώ που τρελαίνομαι για τις δίπλες (σου);)

2. Στο κολλητό ότι γούσταρες παθολογικά την πρώην του- τα είχαν 4 χρόνια εεε! (Καλά, πίστεψες ότι εγώ ποτέ θα μπορούσα να θέλω τη Μαρία;)

3. Στον κολλητό ότι γουστάρεις παθολογικά τη γκόμενα του- τα έχουν 4 χρόνια! (Καλά, ρε συ, αν όντως τη γούσταρα θα το έλεγα έστω και για πλάκα;- πωπω, τι έξυπνος που είμαι ο μπαγάσας)

4. Στη μάνα σου ότι δεν πήρες ποτέ το πτυχίο σου. (Αφού, σου είπα δεν επιτρεπόταν να έρθεις στην ορκομωσία)

5. Στο αφεντικό ότι τον αντιπαθείς (εγώ κύριε Παπασταθόπουλε;)

6. Στο αφεντικό ότι τον μισείς (μα, εγώ κύριε Παπασταθόπουλε;)

7. Στη γκόμενα σου ότι τη χωρίζεις (βλακεία, αυτό θα το κάνεις ούτως ή άλλως εντός των ημερών, οπότε θα βγεις και… ψεύτης)

8. Στο συνάδελφο ότι δεν ξέρει τη δουλειά του- κοινώς είναι άχρηστος και με βύσμα. (άντε να το μαζέψεις μετά αυτό…)

9. Στην θεογκόμενα-σιγά-μη-σε-κοιτάξει- κολλητή σου ότι τη γουστάρεις εδώ και κανά χρόνο (Χαχα, ψάρωσες!)

10. Στη γκόμενα ότι την έχεις κερατώσει. (Έλα, μωρό μου πλάκα κάνω! Χελόου; Πρωταπριλιάααα!)

Σημείωση: Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε τις συμβουλές μας, να έχετε υπ’ όψιν, ότι αν αποκαλύψετε τις παραπάνω αλήθειες, δε σας σώζει ούτε η ημέρα αλλά ούτε κι ο Πινόκιο αυτοπροσώπως. Μέρα που ‘ναι είπαμε να πούμε και κανά αστειάκι να περάσει η ώρα, μην ψαρώνετε...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More