Ήταν μεγάλα… πολυτελή όσο τα καλύτερα πεντάστερα ξενοδοχεία… Και πριν την λαίλαπα των επιβατικών τζετ αεροσκαφών ο ταχύτερος τρόπος για να περάσεις στην άλλη πλευρά του ατλαντικού.Το Ανώνυμο blog σας δειχνει τα μεγαλυτερα υπερωκενια της ιστοριας
10. RMS Queen Mary II
Έτος καθέλκυσης: 2003
Το Queen Mary II είναι ένα υβρίδιο μεταξύ κρουαζιερόπλοιου και υπερωκεάνιου, ικανό να περάσει οποιαδήποτε θάλασσα του κόσμου αλλά και να διαπλεύσει τον Ατλαντικό με τη μέγιστη δυνατή άνεση και πολυτέλεια. Είναι το μεγαλύτερο επιβατικό πλοίο με κριτήριο το συνολικό βάρος!
9. SS Rex
Έτος καθέλκυσης: 1932
Το καμάρι της μεσοπολεμικής ιταλικής ναυτιλίας (όπως και το αδελφό Conte de Savoia) ήταν η απάντηση στις γερμανικές προσπάθειες για τη «Βασιλεία των Θαλασσών». Για δύο χρόνια, μεταξύ 1933 και 1935, κατείχε το ρεκόρ του ταχύτερο περάσματος του Ατλαντικού. Οι συμμαχικές δυνάμεις το βύθισαν το Σεπτέμβριο του 1944 για να μη χρησιμοποιηθεί από τη Βέρμαχτ για να μπλοκάρει το λιμάνι της Τριέστης.
8. SS France/SS Norway
Έτος καθέλκυσης: 1961
Ένα από τα τελευταία μεγάλα υπερωκεάνια, το SS France ήταν κυριολεκτικά η ναυαρχίδα της Γαλλίας μέχρι το 1974 όταν και πωλήθηκε στη Norwegian Cruise Line. Ως SS Norway παρέμεινε σε υπηρεσία μέχρι το 2001. Η συνταξιοδότηση του οφείλεται σε περιβαλλοντικούς λόγους.
7. RMS Queen Mary
Έτος καθέλκυσης: 1934
Η Βασίλισσα Μαίρη ήταν πρώτη προσπάθεια των Βρετανών να ανακτήσουν τα σκήπτρα της παγκόσμιας ναυτιλίας που είχαν απωλέσει με τη βύθιση του Τιτανικού. Το Queen Mary αντικατέστησε επάξια τα πεπαλαιωμένα Mauretania and Aquitania και ήταν ο δεύτερος στόχος του γερμανικού ναυτικού μετά το θωρηκτό HMS Hood. Αντίθετα με το τελευταίο που βυθίστηκε σε μερικά μόνο λεπτά στη Μάχη των Στενών της Δανίας το, το Queen Mary, όπως και το αδελφό Queen Elisabeth, δεν πιάστηκαν ποτέ. Σήμερα είναι αγκυροβολημένο στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνιας όπου και λειτούργει ως πλωτό ξενοδοχείο.
6. SS BremenΈτος καθέλκυσης: 1929
Το SS Bremen ήταν το πλοίο που άρχισε την «κούρσα» των υπερωκεανίων στη δεκαετία του 1930. Ήταν το πιο τεχνολογικά εξελιγμένο από όλα ενώ έγινε διάσημο για το συνδυασμό ταχύτητας και πολυτέλειας που μπορούσε να προσφέρει κατά το ταξίδι. Ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος έβαλε τέλος στην καριέρα του αφού ο γερμανικός στρατός αποφάσισε να το κάνει πλωτό στρατώνα.
5. RMS Mauretania
Έτος καθέλκυσης: 1906
Το Mauretania ήταν το πρώτο υπερατλαντικό λαγωνικό. Κατείχε το ρεκόρ διάσχισης του Ατλαντικού για περίπου 20 χρόνια. Το 1935 οδηγήθηκε σε διαλυτήριο πλοίων.
4. SS Normandie
Έτος καθέλκυσης: 1932
Αν και ήταν ένα από τα πιο τεχνολογικά εξελιγμένα πλοία της εποχής του και υπόδειγμα από πλευράς ναυπηγικής, το SS Normandie δεν ήταν επιτυχημένο εμπορικά. Όταν ξεκίνησε ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος κατέληξε στη Νέα Υόρκη όπου παρέμεινε αγκυροβολημένο μέχρι τη παράδοση της Γαλλίας στις γερμανικές δυνάμεις. Το 1942 έπιασε φωτιά κατά τη διάρκεια επισκευών και οι μονόπλευρες προσπάθειες πυρόσβεσης είχαν ως αποτέλεσμα να αναποδογυρίσει. Παρά τις προσπάθειες διάσωσης, οδηγήθηκε σε διαλυτήριο το 1946.
3. SS United States
Έτος καθέλκυσης: 1952
Το SS United States ναυπηγήθηκε έτσι ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί εμπορικές και στρατιωτικές χρήσεις. Μετά από μια σύντομη θητεία τη δεκαετία του 1950 συνταξιοδοτήθηκε όπως και τα περισσότερα υπερωκεάνια που δεν μπόρεσαν να συναγωνιστούν τα αεροσκάφη. Για την εποχή του ήταν τόσο γρήγορο που η ταχύτητα του ήταν κρατικό μυστικό. Το 2004 αγοράστηκε από τη Norwegian Cruise Line και περιμένει την τελευταία του αποστολή.
2. RMS Olympic
Έτος καθέλκυσης: 1911
Σε αντίθεση με τον Τιτανικό και το Βρετανικό που βυθίστηκαν, το RMS Olympic
συνέχισε να διαπλέει τις θάλλασες μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1930. Στο διάστημα αυτό έχτισε χτίζοντας μια αξεπέραστη φήμη όχι για την πολυτέλεια αλλά για την «ικανότητα» του να διεμβολίζει άλλα πλοία. Σε ένα διάσημο επεισόδιο του 1918 διεμβόλισε ένα γερμανικό υποβρύχιο αναγκάζοντας το πλήρωμα του να το βυθίσει.
1. RMS Queen Elizabeth IIΈτος καθέλκυσης: 1969
Το Queen Elizabeth II ήταν, από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 μέχρι πρόσφατα, το μοναδικό υπερωκεάνιο που επιβίωσε τη λαίλαπα των επιβατικών αεροσκαφών. Συνταξιοδοτήθηκε το 2008 και σύντομα θα γίνει πλωτό ξενοδοχείο στο Ντουμπάι.
Έτος καθέλκυσης: 2003
Το Queen Mary II είναι ένα υβρίδιο μεταξύ κρουαζιερόπλοιου και υπερωκεάνιου, ικανό να περάσει οποιαδήποτε θάλασσα του κόσμου αλλά και να διαπλεύσει τον Ατλαντικό με τη μέγιστη δυνατή άνεση και πολυτέλεια. Είναι το μεγαλύτερο επιβατικό πλοίο με κριτήριο το συνολικό βάρος!
9. SS Rex
Έτος καθέλκυσης: 1932
Το καμάρι της μεσοπολεμικής ιταλικής ναυτιλίας (όπως και το αδελφό Conte de Savoia) ήταν η απάντηση στις γερμανικές προσπάθειες για τη «Βασιλεία των Θαλασσών». Για δύο χρόνια, μεταξύ 1933 και 1935, κατείχε το ρεκόρ του ταχύτερο περάσματος του Ατλαντικού. Οι συμμαχικές δυνάμεις το βύθισαν το Σεπτέμβριο του 1944 για να μη χρησιμοποιηθεί από τη Βέρμαχτ για να μπλοκάρει το λιμάνι της Τριέστης.
8. SS France/SS Norway
Έτος καθέλκυσης: 1961
Ένα από τα τελευταία μεγάλα υπερωκεάνια, το SS France ήταν κυριολεκτικά η ναυαρχίδα της Γαλλίας μέχρι το 1974 όταν και πωλήθηκε στη Norwegian Cruise Line. Ως SS Norway παρέμεινε σε υπηρεσία μέχρι το 2001. Η συνταξιοδότηση του οφείλεται σε περιβαλλοντικούς λόγους.
7. RMS Queen Mary
Έτος καθέλκυσης: 1934
Η Βασίλισσα Μαίρη ήταν πρώτη προσπάθεια των Βρετανών να ανακτήσουν τα σκήπτρα της παγκόσμιας ναυτιλίας που είχαν απωλέσει με τη βύθιση του Τιτανικού. Το Queen Mary αντικατέστησε επάξια τα πεπαλαιωμένα Mauretania and Aquitania και ήταν ο δεύτερος στόχος του γερμανικού ναυτικού μετά το θωρηκτό HMS Hood. Αντίθετα με το τελευταίο που βυθίστηκε σε μερικά μόνο λεπτά στη Μάχη των Στενών της Δανίας το, το Queen Mary, όπως και το αδελφό Queen Elisabeth, δεν πιάστηκαν ποτέ. Σήμερα είναι αγκυροβολημένο στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνιας όπου και λειτούργει ως πλωτό ξενοδοχείο.
6. SS BremenΈτος καθέλκυσης: 1929
Το SS Bremen ήταν το πλοίο που άρχισε την «κούρσα» των υπερωκεανίων στη δεκαετία του 1930. Ήταν το πιο τεχνολογικά εξελιγμένο από όλα ενώ έγινε διάσημο για το συνδυασμό ταχύτητας και πολυτέλειας που μπορούσε να προσφέρει κατά το ταξίδι. Ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος έβαλε τέλος στην καριέρα του αφού ο γερμανικός στρατός αποφάσισε να το κάνει πλωτό στρατώνα.
5. RMS Mauretania
Έτος καθέλκυσης: 1906
Το Mauretania ήταν το πρώτο υπερατλαντικό λαγωνικό. Κατείχε το ρεκόρ διάσχισης του Ατλαντικού για περίπου 20 χρόνια. Το 1935 οδηγήθηκε σε διαλυτήριο πλοίων.
4. SS Normandie
Έτος καθέλκυσης: 1932
Αν και ήταν ένα από τα πιο τεχνολογικά εξελιγμένα πλοία της εποχής του και υπόδειγμα από πλευράς ναυπηγικής, το SS Normandie δεν ήταν επιτυχημένο εμπορικά. Όταν ξεκίνησε ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος κατέληξε στη Νέα Υόρκη όπου παρέμεινε αγκυροβολημένο μέχρι τη παράδοση της Γαλλίας στις γερμανικές δυνάμεις. Το 1942 έπιασε φωτιά κατά τη διάρκεια επισκευών και οι μονόπλευρες προσπάθειες πυρόσβεσης είχαν ως αποτέλεσμα να αναποδογυρίσει. Παρά τις προσπάθειες διάσωσης, οδηγήθηκε σε διαλυτήριο το 1946.
3. SS United States
Έτος καθέλκυσης: 1952
Το SS United States ναυπηγήθηκε έτσι ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί εμπορικές και στρατιωτικές χρήσεις. Μετά από μια σύντομη θητεία τη δεκαετία του 1950 συνταξιοδοτήθηκε όπως και τα περισσότερα υπερωκεάνια που δεν μπόρεσαν να συναγωνιστούν τα αεροσκάφη. Για την εποχή του ήταν τόσο γρήγορο που η ταχύτητα του ήταν κρατικό μυστικό. Το 2004 αγοράστηκε από τη Norwegian Cruise Line και περιμένει την τελευταία του αποστολή.
2. RMS Olympic
Έτος καθέλκυσης: 1911
Σε αντίθεση με τον Τιτανικό και το Βρετανικό που βυθίστηκαν, το RMS Olympic
συνέχισε να διαπλέει τις θάλλασες μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1930. Στο διάστημα αυτό έχτισε χτίζοντας μια αξεπέραστη φήμη όχι για την πολυτέλεια αλλά για την «ικανότητα» του να διεμβολίζει άλλα πλοία. Σε ένα διάσημο επεισόδιο του 1918 διεμβόλισε ένα γερμανικό υποβρύχιο αναγκάζοντας το πλήρωμα του να το βυθίσει.
1. RMS Queen Elizabeth IIΈτος καθέλκυσης: 1969
Το Queen Elizabeth II ήταν, από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 μέχρι πρόσφατα, το μοναδικό υπερωκεάνιο που επιβίωσε τη λαίλαπα των επιβατικών αεροσκαφών. Συνταξιοδοτήθηκε το 2008 και σύντομα θα γίνει πλωτό ξενοδοχείο στο Ντουμπάι.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου